Ana içeriğe atla

Allahım kör et beni

şener şen'in arabeskte söylediği enfes şarkı.. sözlerini de yazayım tam olsun :

amaaan, bu ne acı, bu ne keder, bu ne sancı
yalaaan, yalan dünya, yalan sevgi, aşklar yalan

görmeseydi gözlerim, görmeseydi gözlerim, gözlerim, gözlerim
yetmedi mi gördüklerim, kör ol artık gözlerim

allahım kör et beni, allahım kör et beni
dünyam olsun kara zindan, esirgeme kulundan

allahım kör et beni, allahım kör et beni
aksın göz nurum aksın, bundan böyle kör baksın

allahım kör et beni, allahım kör et beni
görmeyeyim bir daha, o yarin ettiğini

allahım kör et beni, allahım kör et beni
yetmedi mi gördüklerim, kör ol artık gözlerim

allahım kör et beni, allahım kör et beni
dünyam olsun kara zindan, esirgeme kulundan

allahım kör et beni, allahım kör et beni
aksın göz nurum aksın, bundan böyle kör baksın

eğlenceli :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yıllar sonra

Yıllar sonra buna ihtiyacım olacağını hiç düşünmemiştim. Herkesin işi olduğu, içindekileri anlatamadığında ne kadar güzel bir şeymişsin sen.

Neyi nasıl yazacağımı unutmuşum, tasfirler silinmiş. Eski yazdıklarımı okudum da ne güzel çocukmuşum.

Bunca zamandır öğrendiğim tek şey var biliyor musun?

Seviyorsan beklemeyeceksin, sadece seveceksin. Aşıksan beklemeyeceksin, sadece aşkını hissedeceksin.

Not olarak burada dursun. Bir gün tekrar okurken, "ne kadar haklıymışım" derim.